Code Week2
Hummuli Põhikoolis jätkus Code Week:
Esmaspäeval, 15. oktoobril
- jätkasid viiendikud ahvipoissi programmeerimist banaane korjama keskkonnas Code Monkey, kus saab 30 mängu teha tasuta.
- Suured robootikud programmeerisid arvutis mBlock programmiga mBot robotit 4-lise jooneanduriga joont järgima. Poisid panid oma Robotexi MakeX Starter võistluse meeskonna nimeks Keerlevad Kruvid, tegelesid logo ja hüüdlause väljamõtlemisega.
- Tüdrukud lõpetasid tahvlites äpi mBlock 10. taseme õppimise- katsetamise. Nende Robotexi Insplay Roboliiga võistluse meeskonna nimeks sai MAIA SUSS ning nad hakkasid paberile panema planeeritud väljakut.
Kolmapäeval, 17. oktoobril:
- jätkasid seitsmendikud ahvile programmi kirjutamist mängus Code Monkey.
- Väikesed robootikud ehitasid hooandjatega vurrid ja programmeerisid need tööle.
Neljapäeval, 18. oktoobril:
- õppisid 2. klassi lapsed programmeerima robotmehikest tahvliäpis Lightbot Hour, kes pidi liikuma sinistele ruutudele ja süütama lambi. Lapsed jõudsid ka kasse kodudesse programmeerida Bit By Bitis.

- 6. klassi majanduses alustasid õpilsed Code Monkey ahvipoisiga programmi kirjutamise algtõdesid õppima.
- 3. - 4. klassi robomatemaatika tunnis proovisid meeskonnad iseseisvalt täita tabelid ja teha 1. katse. Läks päris raskelt. Tunni lõpuks sai iga meeskond valmis tehtud kolm rada ja kaks katset läbi tehtud.
- 6. klassi robomatemaatika tunnis tuli seekord meeskondadel kõigega ise hakkama saada: loeme- kirjutame programmi- katsetame. Iga katse sooritamine lõppes ülihea ÜLI-IIRISEGA.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar