esmaspäev, 22. oktoober 2018

Code Week2

Hummuli Põhikoolis jätkus Code Week: 

Esmaspäeval, 15. oktoobril 

  • jätkasid viiendikud ahvipoissi programmeerimist banaane korjama keskkonnas Code Monkey, kus saab 30 mängu teha tasuta. 




  • Suured robootikud programmeerisid  arvutis mBlock programmiga mBot robotit 4-lise jooneanduriga joont järgima. Poisid panid oma Robotexi MakeX Starter võistluse meeskonna nimeks Keerlevad Kruvid, tegelesid logo ja hüüdlause väljamõtlemisega. 








  • Tüdrukud lõpetasid tahvlites äpi mBlock 10. taseme õppimise- katsetamise. Nende Robotexi Insplay Roboliiga võistluse meeskonna nimeks sai MAIA SUSS ning nad hakkasid paberile panema planeeritud väljakut. 








Kolmapäeval, 17. oktoobril:

  • jätkasid seitsmendikud ahvile programmi kirjutamist mängus Code Monkey. 










  • Väikesed robootikud ehitasid hooandjatega vurrid ja programmeerisid need tööle. 




















Neljapäeval, 18. oktoobril:

  • õppisid 2. klassi lapsed programmeerima robotmehikest tahvliäpis Lightbot Hour, kes pidi liikuma sinistele ruutudele ja süütama lambi. Lapsed jõudsid ka kasse kodudesse programmeerida Bit By Bitis. 































  • 6. klassi majanduses alustasid õpilsed Code Monkey ahvipoisiga programmi kirjutamise algtõdesid õppima. 












  • 3. - 4. klassi robomatemaatika tunnis proovisid meeskonnad iseseisvalt täita tabelid ja teha 1. katse. Läks päris raskelt. Tunni lõpuks sai iga meeskond valmis tehtud kolm rada ja kaks katset läbi tehtud. 

  • 6. klassi robomatemaatika tunnis tuli seekord meeskondadel kõigega ise hakkama saada: loeme- kirjutame programmi- katsetame. Iga katse sooritamine lõppes ülihea ÜLI-IIRISEGA.
























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar