reede, 12. oktoober 2018

Code Week1.

Hummuli maailma kaardil

Mis siis toimus:
Õpitoa teema: Programmeeri ahvi
Toimumiskoht: Hummuli Põhikool
Aeg: 8. oktoober, 10. oktoober
Osalejad: 5. klass, 7. klass
Õpitoa läbiviija:Janika Kase
Õpitoa lühikirjeldus: Lapsed õppisid aadressil https://www.playcodemonkey.com/ programmeerima ahvi nii, et ta saaks banaanid kätte. See on lihtne ja mänguline veebikeskkond koodikirjutamise õppimiseks, kus uuele kasutajale on esimesed 30 päeva mäng tasuta.
Õpitoa teema: Programmeeri ahvi
Toimumiskoht: Hummuli Põhikool
Aeg: 10. oktoober
Osalejad: 7. klass
Õpitoa läbiviija: Janika Kase
Õpitoa lühikirjeldus: Lapsed õppisid aadressil https://www.playcodemonkey.com/ programmeerima ahvi nii, et ta saaks banaanid kätte. Saada võib 1-3 tähekest. Mida lühem programm, seda rohkem tähekesi


Õpitoa teema: „mBot arvutiga“
Toimumiskoht: Hummuli Põhikool
Aeg: 8. oktoober
Osalejad: suurted robootikahuvilised
Õpitoa läbiviija: Janika Kase
Õpitoa lühikirjeldus: Programmeeriti mBot-e joont järgima.

Õpitoa teema: „mBot tahvliga“
Toimumiskoht: Hummuli Põhikool
Aeg: 8. oktoober
Osalejad: suurted robootikahuvilised
Õpitoa läbiviija: Janika Kase
Õpitoa lühikirjeldus: Programmeeriti mBot-e tahvliäpi mBlock abil, kasutades plokke forever = alati, if – then – else = kui – siis tee – muul ajal, tingimuseks roboti tõstmine, võrdlemine.











Õpitoa teema: „BitByBit tahvliga“
Toimumiskoht: Hummuli Põhikool
Aeg: 8. oktoober
Osalejad: 2. klass
Õpitoa läbiviija: Janika Kase
Õpitoa lühikirjeldus: Lapsed programmeerisid kasse tahvliäpi Bit By Bit abil.


























Õpitoa teema: „Robomatemaatika EV3-ga“
Toimumiskoht: Hummuli Põhikool
Aeg: 11. oktoober
Osalejad: 6. klass
Õpitoa läbiviija: Janika Kase
Õpitoa lühikirjeldus: Meeskonnad programmeerisid EV3-d ruutu sõitma.

































Õpitoa teema: „Robomatemaatika EV3-ga“
Toimumiskoht: Hummuli Põhikool
Aeg: 11. oktoober
Osalejad: 3. ja 4. klass
Õpitoa läbiviija: Janika Kase
Õpitoa lühikirjeldus: Meeskonnad programmeerisid EV3-sid. Lisaülesanne: Programmeerige robot 1. katse lõpp-punktist tagurdama punase jooneni, peatuma, häält tegema ning sõitma edasi musta jooneni.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar