29.09
Lapsed õppisid IT tunnis Tux Paint programmiga digikunsti tegema.
6.10
Tehti esimesed sammud programmeerimises: rakenduses BitByBit aidati kassikesi koju ja õpiti koos lahendama 3-list sudokut.
13.10
Ragistati loogikaülesandeid ja jätkati BitByBitis progemist.
20.10
Alustati tahvlites ScratchJr õppimist ja igaüks proovis ise paberil 3-lise sudoku lahendamist.
3.11
Lapsed kuulasid roboolümpia tingimusi, mis annavad punkte, arutasid, millega kujundada matt. Seejärel uurisid oma roboolümpia mati "toorikut" ja planeerisid selle maastiku. Siis õpiti paarides BeeBotiga värviliste kuupide "korjamist".
5.11
Tööõpetuse tunnis meisterdati õpetaja Katriniga legoklotsidest tähti.
10.11
Mesimummule pandi harjutusmatil nooltega maha programm, seejärel kirjutati see paberile ritta ning kontrolliks programmeeriti robot ja katsetati. Seejärel järgnes sama töö võistlusmatil raja esimese poolega.
11.11
Jätkus tähtede, majade, puude ja tunneli ehitamine. Valmis järv.
12.11
BeeBot ootas omale programmi. Lapsed püüdsid teda aidata.
16.11
Olümpia ikka olümpiarõngastega.
Valmisid võistluskostüümid.
Võistlusrada koolipäeva lõpus.
17.11
Mets tihedamaks, raja äärde pealtvaatajad.
Kas nüüd said robotile ikka õiged käsklused?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar